27 Eylül 2011 Salı

Ahşap Sehpanın Değişimi

Evdeki eski bilindik kahverengi sehpa canımı sıkınca, onu değiştirmeye karar verdim. Başta beyaza boyayıp bırakacaktım, ama sonra çok farklı bir hal aldı. Önce beyaza boyadım ve eskitme boya ile eskittim. Üst kısmına da kedili, oldukça canlı bir resim seçip, dekopaj tutkalı ile yapıştırdım. Tabii ki en son işlem vernikleme!








Şimdi sırada bu sehpa var. Düşündüğümü gerçekleştirebilirsem hem çok estetik, hem de kullanışlı bir sehpa olacak. Yakında göreceğiz....

2 yorum:

  1. Sibelcim merhaba,ben bu sehpanın akıbetini merak ediyorum ,unutmadın di mii :)),sevgiler Ayşe

    YanıtlaSil
  2. Unuturmuyum! Hatta beyaza boyadım bile, yalnız uygun dekopaj arıyorum. Bitince eminim çok güzel,farklı birşey olacak. Çok yakında...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...