24 Ekim 2011 Pazartesi

Servis Sehpası


Bu ayaklı "simitçi sehpası"ndan hep yapmak istemişimdir. Ahşap boyama atölyesine devam ettiğimde ilk işim hamını alıp kreme- saman sarısına boyamak oldu. Dekopaj resimlerini ince ince oyduktan sonra dekopaj tutkalı ile her bir parça yapıştırıldı. Üstlerinden gene 1-2 kat tutkal geçildikten sonra kurumaya bırakıldı.
Sehpanın bacakları ve tablasının kenarları zımparalanarak eskitildi. Tablanın kenarlarına ve az olarak bacaklara noktalarla mini papatyalar çalışıldı. Üzerine mat vernik atıldı. Terasım için harika bir servis sehpası ortaya çıktı!


11 yorum:

  1. sibelciğim çok güzel olmuş bayıldım rengi,deseni uyum içinde ellerine sağlık.ferah kahveler ve çaylar içmek nasip etsin sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Serpil hanım. Ne güzel yorumlar bunlar, sağolun:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu sehpada takıldım kaldımmmmm :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Banu hanım, sizin cicilerinizde çok güzel oluyor!

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    Bu resmi zaten çok beğeniyordum, sehpayada çok yakışmış,

    Güle güle kullanın der, sizi izlemeye alır ve ben giderim. :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim hobivakti. Çok memnun oldum, hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  7. Benim de kafamda böyle kocaman bir tepsiyi boyamak var.Aslında öyle çok şey yapmak istiyorum ki... Neyse bu tepsi harikaa! Evinize de çok yakışmış. Ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Collette, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. tepsi çok şık olmuş renk tonlamaları müthiş

    YanıtlaSil
  10. Merhaba:)
    Bloğunuzu ve yapmış olduğunuz tüm çalışmaları çok beğendim.Ben de evimde kendi çapımda ahşap boyama yapıyorum ve tepsinize bayıldım.Üzerindeki dekupaj kağıtlarını çok beğendim bunları nereden temin ediyoruz bunu benimle paylaşırsanız çok sevineceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Kısa bir süre bir kursa devam etmiştim, dekopajlar oradan. Ama internette de bulabilirsiniz. Mesela benim blog listemde "MI BAUL DEL DECOUPAGE" ziyaret ederseniz birçok çeşit bulabilirsiniz. Ayrıca hoşuma giden çeşitli resim,broşür,takvim ve posterlerin fotokopisini çektirip kullanıyorum. Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...