7 Ekim 2011 Cuma

Değişen Çerçeve




Ne zamandır yatak odama, komodinlerin üzerine beyaz ahşap (romantiğiz ya!) çerçeve arıyor ama ya istediğim gibi bulamıyor, ya da bulsam da çok pahalı oluyordu. Nihayet bugün Gordion'a açılan Koçtaş'ta aradığımı buldum. Oradan gayet uygun fiyata (tanesi 19TL) biri beyaz ahşap, diğeri kemik iki çerçeve daha edinip, evin yolunu tuttum.

Didim pazarından beyaza boyarım diye pazarlıkla 8TL'ye aldığım ahşap çerçevemi de sonunda bir hevesle boyadım.







Önce çerçeveyi beyaz boya ile birkaç kat boyadım. Tam kurumadan bezle silerek, eskittim.(Böylece zımparaya gerek kalmadı)İyice kuruduktan sonra mat vernikle vernikledim.







İşte sonuç; Yeni aldığım çerçeveye Trakya gezisinden, diğerine de Ağva'dan bir fotoğrafımızı koydum. Her biri bir komodinin üzerinde yerlerini aldılar....



4 yorum:

  1. merhaba :)

    hala cerceve arıyorsanız tepe home'da epey bir indirim var. tüm ithal aksesuarlarda %40 tı sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Gamze, hemen damlarım ben Tepe'ye. Bu arada izleyicim olduğuna çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. ben bayıldım bunlara ya hepsi birbirinden güzel emegınıze sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, özellikle sonradan boyanılanı çok sevdim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...