22 Ekim 2011 Cumartesi

Meleklerim


Ahşap boyama çalışmaları yaparken, yeni evim için bizi dualarıyla koruyacak bu melekcikleri yapmaya karar verdim. Malzemeleri "Atölye Beyaz"'dan temin ettikten sonra kestiğim resmi dekopaj tutkalı ile yapıştırdım ve bazı detayları hamur ile kabarttık. Üstünden birkaç kere dekopaj tutkalı ile geçtikten sonra, Ece hanım yazısını yazdı. Son olarak eski kartpostallarda olduğu gibi, gümüş simlerle meleklerimi süsledim ve mutfak kapımızın üzerine astım.Eminim bizi ve evimizi oradan koruyorlar!..

3 yorum:

  1. Amin....


    (şu kelime doğrulamayı kaldırsan diyorum )

    YanıtlaSil
  2. Amin. :))


    Çok cici olmuş. Ellerinize sağlık.

    Ayrıca, Banuca ya katılıyorum, şu kelime doğrulamayı kaldırsan :)(:

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler. Kelime doğrulama işini de bir becerebilsem, kaldıracağım. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...