19 Kasım 2011 Cumartesi

Kereviz Salatası-Patlıcan, Biber Közlemesi


Bugün eski dostlar geldiğinde, onlara kereviz salatası yaptım. Muhtemelen herkes yapıyor ve denemiştir ama ben kerevize ek olarak içine yeşil elma da rendeliyorum. Hatta evde varsa biraz portakal suyu ekliyorum. Bunların dışında tabii ki biraz sarımsak, ceviz kattıktan sonra, sosunu az mayonez ve bolca yoğurt ile tamamlıyorum. Üzerini de ceviz ve kereviz yaprakları ile süslüyorum.

Közlediğim patlıcanları, domates sosu tekniğiyle, konserve yapıyorum. Patlıcanları Aydın'dan gelen sızma zeytin yağına boğarak, buzdolabına kaldırıyorum.

Bugün birde kırmızı biber közleyip, konserve patlıcanlarla salatasını yaptım. Mevcut zeytin yağın içine balzamik sirke ve bol sarımsak katıyorum. Üzerine de maydanoz doğruyorum. Sıkça yaptığım bir salata/meze türü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...