10 Kasım 2011 Perşembe

Yenilenen Avize



Bu eski Amerikan avizeyi gene Ulus'tan buldum. Aldığımda üç tane orijinal şapkası vardı ve biraz eğrilmişti.


Öncelikle lambaların vidalarını sıkarak işe başladım, böylece sabitlendiler. Ulustaki avizeciler çarşısından da 5 adet şapkasını yaptırttım. Sağolsun babamda dün girişe montajını yaptı. Allahtan elektrik aksamında bir sorun çıkmadı, zira kontrol etmeden almıştım heyecanla! Böylece bana şapkalarıyla 110TL'ye mal oldu....



Recently I came across to this thrifty chandelier by chance. I had always wanted such a romantic one for the foyer and when I saw this American knock off piece, I bought it immediately without hesitating (even without checking!!) It only had three original, old lamp shades. So accordingly,I cleaned and screwed up some parts and had five new lampshades made. It cost me less than $50 in total.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...