30 Aralık 2011 Cuma

Yılbaşı Süsleri


 Bu topları sevgili Zeynep, İstanbul'a taşınırken "sen birşeyler yaparsın" diye bana vermişti. Bende yılbaşı geçmeden ne yapabilirim diye düşünürken, evdeki malzemelerden böyle bir sarkaç oluşturdum.


Evde bulunan kuş burunları, maalesef, süs olarak kullanıldı (eşim görmesin)! Diğer top ise topladığım çeşitli kozalak ve kuru yemişlerden oluşturuldu. Hepsini sıcak silikon ile yapıştırdım (az elim yanmadı!) En son olarak da kozalakların üzerinden biraz beyaz boya ile geçtim ve dore sprey sıktım. Mutfaktaki boruya astım.







3 yorum:

  1. tebrik ediyorum okadar güzel olmuşki.yaratıcılık bu işte.güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Ne çok hamaratsınız sibel hanım...maşallah size ;)
    Bereketli, bol üretken ve en önemliside sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum...

    Sevgiler,

    Sebi

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim "biraydamasalı" ve Sebiha hanım. Sizlere de ailenizle mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl diliyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...