30 Mart 2012 Cuma

Baharla Çiçeklendim!

 Gene ofisten birkaç kare paylaşmak istedim. Bahar gelince çiçeklere düşkünlüğüm artıyor. Benim odamdaki çiçeklerin de bazıları gerçek, bazıları yapma ama hepsinin yeri ayrı! Bu IKEA saksının içindeki laleler yapma mesela. Gene IKEA'dan aldığım kokulu mumlarımla uyum içerisindeler.

Bu minik kaktüsü komşum Derya hediye etti.

 Menekşeler geçici olarak camın önündeler. Yakında asıl yerleri olan koridora geçecekler, kendilerine gelsinler diye güneşe koydum.

 Bu Yuka'yı da geçenlerde arkadaşlarım, Gülçin ve Filiz ziyaretime gelince hediye getirdiler. Saksıyı sardıkları kağıdın renkleri de tam benim odaya uydu, çıkaramadım!

Bu minik yapma çiçeğimi de yılbaşında Gülçin hediye etmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...