14 Şubat 2013 Perşembe

Didim- Yarıyıl Tatili


 Yarı yıl tatilini fırsat bilip, kayınvalidemlerin yanına (artık yaz-kış oturdukları) Didim'e ziyarete gittik. İki gün hava harikaydı! (Hele bizim gibi Angaradan gelenler için!) Oralara bahar çoktan gelmiş:) Açılışı mahallenin sırnaşık kedisi Pakize ile yapayım...
 
 Bu güzelim çiçek yolun kenarındaki bir dikene ait. Hiç böyle güzel diken görmemiştim. Aslında mine çiçeği gibi güneşte daha güzel açmıştı ama, sonra kapanmış.

 Ağaçlarda kalan, heba olmuş zeytinler! Biz tabii alışık değiliz bu görüntülere.


 Isırganlar ve bilumum otlar toplandı, pide yapıldı.

 Baklalar çiçek açmış...

 Memlekette yaz-kış çiçekler hiç solmuyır ki, çok kıskanıyorum çooook! Limonu biz alıyoruz 3 liraya, orada sebil, yüzüne bakan yok! Tabii Ege'nin bereketi başka:))


4 yorum:

  1. ahh benimde yüreğim oralarda çok seviyorum Egeyi, ne iyi oldu fotoğrafları paylaşmanız çok teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nesli, memleketimin her yanı gibi Ege de çok güzel:)

      Sil
  2. Bekleriz Sibel hanımcığım!
    Ankaralılar Ankaralarına söz söyletmezler ama bizim Egemiz de başkadır doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaramızı severim, ama "yiğidi öldür hakkını yeme" demişler. Sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...