29 Nisan 2013 Pazartesi

Boyanan Dresuar

  
İşte sonunda boyanan dresuarım karşınızda! Üzerindeki aksesurlar da doğal olarak değişti, ama aklımda farklı objeler var. İlk fırsatta alacağım, gözüme kestirdiğim ciciler var.
 
Bu aralar herşey beyaza boyandığından, şamdanlar da önceden nasiplerini almışlardı. Bir önceki yayında da belirtmiştim, herhangi bir beyaz plastik boya kullandığımı. Kapanan kadar beyaza boyadıktan sonra (aralarda ince zımparalayarak) eskitme boya kullandım ve kenarlarını hafif zımparaladım ki, hafif eskimiş görüntüsü versin.

Ekstradan ilk defa stencil çalıştım üzerine. İlk denemem olduğu için biraz acemilik çektim doğrusu.
Stencil şablonunu orantılayarak bantla tutturdum. Stencil fırçasına koyu kıvamdaki kahverengi boyadan alarak pat patladım, bekledim. 2.katı vurup kurumasını bekledim ve şablonu çıkardım. Ama bir baktım ki yanlardan boya taşmış. Canım çok sıkıldı ve ıslak bezle boyayı tümden sileyim, yeniden yapayım derken ortaya şimdiki şekli çıktı. İstemeden de olsa doğal bir hal almış oldu ve ben bunu çok sevdim.



Darısı diğer eşyaların başına diyelim (mi) ???

4 yorum:

  1. Sibel gayet iyi duruyor... Zaten böyle acemiliklerle güzel şeyler çıkıyor bence..Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet güzel olmuş Sibel hanımcığım ama dilerseniz bir dahaya stencil yapıştırıcısı bir spray var spreyin arkasına hafifçe püskürtüyorsunuz o zaman stencil objeye yapıştığı için taşma yapmıyor. Ama bence çok da gerekli değil.

    Güle güle kullanın dresuarınızı şimdi daha havalı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Acemi işi benimki.
      Beğendiğinize sevindim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...