27 Haziran 2013 Perşembe

Yazlıktan

 Birkaç gün önce kayınvalidemlerin yazlığına Ege'ye geldik. Ankara'da sıcakların tavan yaptığını duyunca doğrusu pek isabetli bir karar vermişiz. Burası gayet püfür püfür, hatta geceleri battaniye bile örtüyoruz:)


 Bu güzelim çiçeğe bayılıyorum, tabii Ankara'da yetiştirmek imkansız!

Küçücük bahçe o kadar verimli ki, her sabah bahçeden salatalık, domates, biber, semiz otu sofrada...

Bamyalar ve börülce yemeklik çıkana kadar biriktirilir...
 
Bahçe korkuluklarına börülce dolandırılır:)

6 yorum:

  1. sebze ve meyveyi dalından yemek gibisi var mı, ne iyi yapmışsınız iyi tatiller canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, tatilin tadı damağımızda kaldı:)

      Sil
  2. Sevgili Sibel öncelikle güzel bir hafta diliyorum acımı paylaştığın için çok teşekkür ederim allah sıarlı ölümler versin tabiki.. kısa bir kaçamak iyi olmuş size mercan çiçeğinden benim de var Ankara da şu an büyükçe bir balkonlu eve taşındım ve bahçemden oraya getirdim bol nem ve su istiyor çok güzel büyüyüp serpiliyor. Güzel paylaşımlarda görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adının "mercan" olduğunu yeni öğrendim, teşekkürler. Bende dikeyim o zaman:)

      Sil
  3. Pek güzel kareler. İyi tatiller diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...