29 Ağustos 2013 Perşembe

Saksıda Karpuz mu Olurmuş?

 Tatilden dönüşte, karşılaştığımız başka bir sürpriz de saksıda kendiliğinden çıkan karpuz oldu! Saksılara genellilke çay posası dökerim. Bu sefer yenilen karpuzun çekirdekleri de atılınca bol miktarda karpuz fideleri çıktı. Bende yeşillik olsun diye ellemedim. Eve gelip te terası yıkarken bir baktım ki saksının arkasında, kuytuda yerde birşey var. O kadar şaşırdım  ki, hazine bulmuş gibi sevindim doğrusu. Yerden alıp, saksının için yerleştirdim bu sevimli şeyi. Bakalım ne kadar büyüyecek...
 

 Bunlarda ortancanın içinden fırlamış. Nemli tutsun diye ellemiyorum.


3 yorum:

  1. ne kadar guzel olmus bende cok severım cıceklerı ama balkon gunes almadığı ıcın pek olmuyor bende cekırdek ekıcem bakalım olacakmı

    YanıtlaSil
  2. Bu yıl bende deneme yapacağım saksıda.Ağaçlar.net üyesimisiniz bu arada?

    YanıtlaSil
  3. Bu yıl saksıda bende deneme yapacağım.Bu arada ağaçlar.net üyesimisiniz?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...