16 Ekim 2017 Pazartesi

Çelik Konstrüksiyon Ev Yapım Aşaması 7

Evimizin iç alçıları çekildi, kartonpiyerleri tamamlandı, tavanlar boyandı. Ama ben hala odalar ne renk olsun, karar veremedim.

Ayrıca vitray cam araştırması içerisindeyim bu aralar...



Nereye mi? Gönül ister ki, bir çok yere olsun ama şimdilik merdiven sahanlığı ile yetineceğim. Hem camın açılmasını istemiyorum, hem de perde takmak. Orası da oldukça büyük bir pencere aslında. Internetten, özellikle Pinterestten neredeyse bütün görselleri taradım ama maalesef "işte budur!" diyebileceğim, hayalimdeki şekle bir türlü ulaşamadım.

Çünkü ben sırf dekor amaçlı her hangi bir desen istemiyorum. Sanatsal olmanın yanı sıra anlamı da ağır olsun! Ve kafayı "hayat ağacı" na taktım. Google'dan bir kaç desen buldum, fikir versin diye ve işinin ehli olduğuna inandığım bir sanatçıya ne istediğimi anlattım. Kendisi,  böylesi büyük ve detaylı çalışmanın maliyeti arttıracağını belirtti ki, bende bunu bekliyordum zaten. 
Sonuç olarak ana tema bu! Bende kendim üzerinde çalışıp, bir şeyler çıkarabileceğimi söyledim. Bakalım haftaya görüşüp, son kararı veririz inşallah!





2 yorum:

  1. Atölye Arkansiyel Diye bir hesap var instagramda vitray ve seramik çalışmaları yapan bir bayan isterseniz sayfasına bir göz atın zevklerinizin uyuşacağını düşünüyorum.:) Hayırlı olsun bu arada yeni eviniz.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim nazik ilginize, bakacağım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...