14 Temmuz 2018 Cumartesi

Evim Güzel Evim


Uzun bir aradan sonra merhaba! Maalesef yeni yaptırdığımız ev ile uğraşmaktan bloga girip bir şey yazamadım. Ayrıca internetimiz de yeni bağlandı. Evimize taşındık ama hala ustalar evden çıkamadı. 


 Bu arada bir çok kümes hayvanımız ve sahiplendiğimiz köpeğimiz oldu. Şimdilik yazın tadını çıkarmaya çalışıyoruz. Meyvelerimizin bazıları oldu, özellikle kayısının maaşallahı vardı bu sene.


Şimdilik instagramda yayınladığım bu fotoğrafları koydum, ama dediğim gibi artık bloga vakit ayıramıyorum. Eğer takip etmek isterseniz instagram da Sibelish olarak beni bulabilirsiniz. Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. merhaba,buraları unttunuz galiba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet gerçekten artık blogla pek ilgim kalmadı.Daha çok instagram kullanıcısı oldum Mehmet Bey.İlginize teşekkürler :)

      Sil
  2. arada buraya da bakarsınız umarım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...