21 Eylül 2011 Çarşamba

Mumlara ve Sabuna Peçete Çalışması


Bugün Gülten ablaya yapacak olduğum mumları tamamladım. Gülten abla arkadaşında görmüş, masada peçetelere eş mum kullanıyormuş. Bende "peçetenizi verin, ben yaparım" dedim. Aslında büyük bir mum düşünüyordum, ama ancak küçük boy bulabildim ve şimdilik böyle kullandım. Birde beyaz sabuna aynı peçeteden transfer yaptım.

Yapılışına gelince; peçetenin istediğiniz kısmını nakış makasıyla itinayla kesiyorsunuz ve peçetenin diğer 2 katını ayırıyorsunuz. Tek katı dikkatli bir şekilde istediğiniz zemine yerleştirip, fırçayla dekopaj tutkalıyla yapıştırıyorsunuz. (Aslında bunun için kumaş transfer tutkalı gerekiyormuş, ama elimde bu vardı). Kurumasını bekledikten sonra (10-15 dk) bir kat daha dekopaj tutkalından sürüyorsunuz. İşlem bu kadar. Basit değil mi?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...