27 Aralık 2011 Salı

Ananas kabında Meyve Salatası


Hafta sonu komşularım hamsili pilav istediler. Bende, bir Karadenizli olarak, zevkle pişirdim. Tatlı olarak çikolatalı pastanın yanı sıra, balığın ardından meyvenin de çok iyi gittiğini bildiğimden meyve salatası yaptım. Genellikle servis için, bana çok estetik gelen, ananası kullanırım.




Öncelikle, ananası simetrik olarak ikiye bölüyorum. İçini kaşıkla oyup, boşalttıktan sonra kabınız hazır. Her türlü meyveyi(ananas, kivi, elma, armut, portakal, mandalina, muz vs)minik doğradıktan sonra üzerine biraz portakal/mandalina suyunun yanısıra az bal gezdiriyorum. Süslemek için de ceviz! Yazın dondurma ile servis güzel oluyor, kışında krem şanti olabilir! Afiyet olsun:)

4 yorum:

  1. Sunum harika meyva salatası harika ! Daha ne olsun değil mi ama ? Hamsili pilava ben de koşa koşa gelirdim Sibel Hanımcığım. Şöyle ehli bir elden yemeyeli yıllar oldu ... Ellerinize sağlık ! Size şimdiden iyi yıllar diliyorum. Sevgiyle kalın !

    YanıtlaSil
  2. Sibel hanım beni bağışlayın ama naçizane önerim yorum ayarlarınızı değiştirmeniz yönünde olacak .Yeni blog açtığımda bende de aynı eksiklikler vardı sağolsunlar Ruşen hanımla Mehtapcığım uyardı biraz kurcalayarak hallettim :)Yorumları mail yoluyla takip edemiyorum ve kelime doğrulamayı da kaldırırsanız sevinirim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Nilgün hanım. Bizim bilgisayarın ayarlarına gene birşey oldu demek, hemen hallediyorum:)

    İzmire gelirsem, söz size yapar getiririm, hamsili pilavı:)

    YanıtlaSil
  4. harika bir sunum ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...