21 Aralık 2011 Çarşamba

Kavanozda Yeni yıl Mumları


Yılbaşı yaklaşırken benim hazırlıklar son gaz devam ediyor. Cuma akşamı kızlar partisi var, onun için çok çalışıyorum. İşte sonunda yılbaşı mumlarını bitirdim. Hep hayalimdi merdivenli bir evim olsun ve basamakları mumlarla aydınlansın!



Evde salçalık ne kadar kavanoz varsa topladım. İçlerine akvaryumdan kalan kumları doldurdum (tuz da olabilir), kırmızı mumlar aldım. Ağızlarını kendirle bağladıktan sonra, hamurla yaptığım kalpleri ağzına bağladım. Kalpleri çuval bezi ve bahçeden topladığım kırmızı tanelerle süsledim. Tabii üstlerine de sihir için biraz pırıltı! 








4 yorum:

  1. ne kadar güzell, hayalleriniz gerçek olmuşş :) mutlu yıllar şimdiden..

    YanıtlaSil
  2. ev hayalin gerçek olmuş.dilerim tüm hayallerin olur.görüntüler harika,kavanozlar harika.ellerine sağlık.mutlu ve huzurlu yaşamlar dilerim

    YanıtlaSil
  3. ¡Qué bonita iluminación!.
    Quiero desearte una Feliz Navidad.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  4. Merdivenli ev hayalinin gerçekleşmesi gibi istediğin tüm dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl olur inşallah. Mumların ve süslerin harika olmuş zevkine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...