5 Nisan 2013 Cuma

Eski Kotları Boyama

Daha önce paspasları nasıl boyadığımı sizinle paylaşmıştım ve bilahere kotlarımı boyayacağımdan bahsetmiştim. Çok soran oldu "nasıl oldu" diye. Vallahi bence iyi oldu! Arkadaşlar da pek beğendiler.
Malum bu aralar kot gömlek gene moda. Bende yeni bir tane alayım dedim ama ya bulamadım (gerçekten tükenmiş) ya da bulduklarım gereksiz pahalı idi. Atıl duran (atmaya kıyamadığım) 20 yıllık eski kot gömleğim aklıma geldi. Aslında hiç yıpranmamış, sadece rengi solmuştu! Onu boyamak için "jean mavisi" kumaş boyası ve sabitleyicisini aldım. Çamaşır makinasını tek bir parça için çalıştırmak istemediğimden eski kot pantalonumu ve daha da önemlisi kot montumu da beraber boyadım. Böylece yeni bir mont parası da cebimde kaldı:)



Arkadaşımın bana yaptığı incili-mercanlı kolyeyi gösterirken zaten yenilenen kot gömleğimi göstermiştim.

Kot montum ve pantalonum da burada yenilenmiş ve kullanıma hazır! Yırtılana kadar giyebilirim, ne de olsa kotun modası hiç geçmiyor:)
Aklıma gelmişken, boyası akar mı diye soruluyor. Henüz yıkamadım ama önceki tecrübelerden bildiğim kadarıyla akmıyordu. Yıkadıktan sonra geri bildirimde bulunurum arkadaşlar.

Evet, yıkadım, denedim ve gördüm! Hiç bir şey olmuyor, ne beraber yıkadığım diğer çamaşırlara ne de kotlara:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...