4 Nisan 2013 Perşembe

Teras Mutfağım


Malum bahar temizliği başladı. Bende bugün üst kattaki küçük mutfağa el attım. Burayı taşındığımızda teras için kullanırız diye yaptırmıştım. (Hoş şimdiye kadar pek kullandık denilemez!) Ama böylesi bir alanı da açıkcası başka türlü değerlendirmek aklıma gelmedi. Diğer komşuların yaptığı gibi, bende çamaşır makinamı buraya aldım. Çamaşırları burada yıkayıp, kurutuyorum.
Neyse hep country tarzı bir mutfağım olsun isterdim, tam olmasa da ustam fena birşey yapmadı. İstediğini anlatabilmek çok zor! Duvarın tümü taş kaplanacaktı ama, yarım bırakmışlar ben yokken! (İşin başında durmazsam olmaz zaten) Taşlar hala duruyor, bakalım usta bulursam tamamlatırım.


Asıl amacım çiçeklere bakım yapmakken, olayı büyüttüm. Bütün terası yağmur altında yıkadım, camları sildim ve mutfağa el attım. Yani bütün suç bu bitkilerde! Afrikalı biblolarda yıllar önce ilk evimi aldığımda arkadaşlarımın hediyesi (o zamanlar yeni gelmişti ülkemize ve pek pahalıydılar!) Onları da yeşillikler arasına koydum ki yabancılık çekmesinler:)


Evimdeki bitkilerin çoğu evlatlıktır. Atacak olanlar bana verirler, bende gereken ilgiyi gösterdiğimden yeterince mutlu olurlar.

Bu suluğu daha önce paylaşmıştım. Galvanize peçete çalışmıştım. İçinde de bahçemde yetiştirdiğim lavantalarım ve eşimin topladığı dikenler var.


Asılı olan ayakkabıları Hollanda dan almıştım. Resim ise 13 yıl önce büyük oğluşun basıldığı bir poster. Sağlık Bakanlığının "sigara içeni kim sever ki!" sloganı için Türkiye'ye dağıtılmıştı.

Rafları fazla doldurmadım. Sadece Karadenizden aldığın bakır servislerim, el koyduğum annemin İngiliz country tabağı, en sağda da zaten kuru olan gelin çiçeğim var.

Ve sonunda temiz bir mutfak! (en azından 1 hafta).....

4 yorum:

  1. Wow, your blog is amazing and you are very creative. Kisses.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks a lot Maria for your appreciation. Nice to hear from people abroad. Coming for a visit soon:)

      Sil
  2. Çok güzel bir fikir. Nasıl da şirin bir mutfağınız varmış çatıda .Güzel güzel missler gibi çaylar demlenir orada afiyetle sohbetle içilir.

    Keyfiniz daim olsun Sibel hanımcığım,mutlu hafta sonları!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanım. Ankara da olsanız beraber içelim diyeceğim. Size de güzel, güneşli bir hafta sonu olsun:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...