13 Eylül 2017 Çarşamba

Yaz Balkonu


Ankara'da yaz sıcaklarında balkonumda ki kaktüs ve sukulent cinsi bitkiler şevke geldiler.


Saksıların dibine bulduğumuz ne kadar bitki, yaprak parçaları varsa belki tutar diye sokmuştuk. Neyse ki hepsi de tuttu ve yerlerini beğendi. Kılıç çiçeği, aloe vera, echeveria vs. gibi sıcak seven bitkiler için çok güzel oldu.


Bu resimde görülen ""aşkın göz yaşları" diye adlandırılan echeveria yaprağını  atmak üzere boş bir saksının üzerine koymuştum. Birkaç gün sonra çok şaşırdım. O atık yapraktan yeni yavrular türemiş!  Şimdi kopan hiç bir yaprağı atmıyorum ve hemen saksının dibine sokuyorum. (Bir yaşıma daha girdim, öğrenmenin sonu yok!)

Boş duran saksıdan da kendiliğinden semiz otu çıktı. Biriktirip pişiriyorum.

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tabii ki gelirim. Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...