14 Aralık 2011 Çarşamba

Yeni Yıl Süsleri



Yeni yıl hazırlıklarına bende başladım. Yavaş yavaş kutulardan önce çam ağacım, sonra diğer süsler çıktı. Ama bu eve yeni taşındığım ve ilk yılbaşımız olacağı için hakkını verebilmek için daha birkaç eksiğim var, tamamlayamadım. Sabırsız bir kişilik olarak, artık olanları yayınlıyorum şimdilik:) Bahsettiğim gibi bu sene çuvala sardırdım. Sanırım "shabby chic" felsefesine çok uyduğundan! Evde de eskiden kalma büyük bir parça bulunca, (iyi ki atmamışım) ne yapacağımı şaşırdım!:) Ve gördüğünüz gibi çeşitli şekillerde yılbaşı süsleri yaptım. Şimdilik ağaçtalar, ama belli olmaz başka bir yerlere de kayabilirler!!


As the New Year is approaching, I'm overwhelmed with the preparations. As being moved not long ago, and will be our first New Year's Eve in our new home I haven't quite finished yet. Being whimsical I put some pictures for the time being! Firstly here are my burlap Christmas ornaments done recently. I love mingling with burlap, I guess because it's so "shabby chic". I haven't quite decided where to slot them, maybe on the tree, maybe....??



Bu sevimli Noel Baba'yı geçen sene boyamıştım. Gelenleri karşılayacak! I had painted this eye candy Santa Claus last year which will welcome my guests!



Yukarıdakiler de hazır olanlar, kimi eski kimi yeni....
These are some of my decorations from the past and present.

5 yorum:

  1. çuvaldan çok güzel şeyler üretmişsiniz bloğunuzu çok beğendim ellerinize sağlık mutlu seneler şimdiden

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar "haskumaş", çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
  3. tatlım ne güzel süsler bunlar böyle, çok şeker olmuşlarrrr... Ben de şimdiden yeni evinde geçireceğin ilk yılbaşının hepinize sağlık ve mutluluk getirmesini ve hep böyle devam etmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım benim, teşekkürler. Bende sana her zamankinden daha güzel bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Σε ευχαριστώ για την επισκεψή σου. Έχεις στολίσει πολύ ωραία το σπίτι σου για τα Χριστούγεννα. Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...